Poštársky kódex

Poštársky kódex je základný dokument, ktorý prispieva k formovaniu firemnej kultúry Slovenskej pošty a je záväzný pre všetkých zamestnancov.
Vráťme sa k pilierom, na ktorých naša spoločnosť stojí, a na ktoré by sme mali vždy pri našej práci pamätať. Postupne si spolu pripomeňme, ktoré to sú, ako ich chápať a ako s nimi pracovať.
- Našim zákazníkom odborne poradím, ako čo najlepšie využiť produkty a služby Slovenskej pošty, v súlade s jej obchodnými záujmami a v súlade so všeobecnými mravnými princípmi.
Ako zamestnanci Slovenskej pošty by sme mali byť odborníci na služby, ktoré našim zákazníkom ponúkame. Mali by sme vždy vedieť poradiť, ako využiť naše služby. Ak si nie sme istí, pýtame sa, zisťujeme a hľadáme, ako správne poradiť zákazníkovi v jeho otázkach. Pri odbornej rade berieme vždy do úvahy aj záujmy, ciele a zásady našej spoločnosti ale aj všeobecné mravné princípy. Na Slovenskej pošte vždy našim zákazníkom odborne poradíme, ako čo najlepšie využiť produkty a služby Slovenskej pošty, v súlade s jej obchodnými záujmami, a v súlade so všeobecnými mravnými princípmi. Len vtedy dokážeme ponúkať zákazníkom dostupné a výhodné služby a naša práca má ozajstný zmysel. Zároveň tak pomáhame znížiť nespokojnosť zákazníkov s poskytovaním informácií o produktoch a službách Slovenskej pošty.