Pozitívny ohlas zo strany dlhoročného klienta pošty
Dobrý deň,
ako dlhoroční a verní zákazníci by sme radi vyjadrili spokojnosť a poďakovanie smerované na pobočku Pošty Bratislava 55. Osobitne pani vedúcej, pracovníčkam v kartovni a za priehradkami, čiže pre celý kolektív, za ich profesionálny a ľudský prístup, ústretovosť, trpezlivosť a rýchle vybavenie zákazníkov. Vždy nám ochotne poradia, za čo im srdečne ďakujeme a prajeme veľa spokojných zákazníkov.
S pozdravom
pracovníčky Ekonomickej univerzity v Bratislave
Dobrý deň,
ďakujeme za pozitívny ohlas na poštu a prácu nášho kolektívu. Ekonomická univerzita je náš dlhoročný klient a sme poctení, že sú s Poštou Bratislava 55 spokojní až tak, že neváhali písomne vyjadriť spokojnosť s našou prácou. Je našim cieľom, aby sme si klientov udržali a radi sa k nám vracali. Kolektív Pošty Bratislava 55 je preto ochotný vždy pomôcť klientovi, nájsť najvhodnejšie riešenie pre jeho spokojnosť, a to všetko s úsmevom a profesionálnym nasadením. Veríme, že tento pozitívny ohlas bude pretrvávať aj naďalej. Náš kolektív pre to urobí maximum .
S pozdravom
Alžbeta Kesziová, vedúca Pošty Bratislava 55
Rád by som aj ja vyjadril uznanie zamestnancom Pošty Bratislava 55 za svedomitý, odborný a profesionálny prístup k zákazníkom. Poďakovanie samozrejme patrí aj pani vedúcej, ktorá už neraz ukázala svoj proklientský prístup a je veľkým prínosom pre Slovenskú poštu.
Ďakujem.
Ing. Roman Varga, manažér pôšt MO Bratislava II.