Zákaznícky servis

Máte otázky týkajúce sa služieb Slovenskej pošty? Sme tu pre vás, aby sme vám pomohli.

S operátorom sa so svojimi dotazmi, podnetmi, či prianiami môžete spojiť telefonicky v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 18:00 hod.:

  • na bezplatnej infolinke 0800 122 413 (z pevnej aj mobilnej siete, len z územia Slovenskej republiky), kde si vyberiete z ponuky stlačením príslušnej voľby:
    •      informácie o vykonávaní odpočtu energií (v pracovných dňoch v čase od              08:00-19:00 hod.),
    •      informácie o sledovaní zásielok,
    •      informácie o produktoch a službách Slovenskej pošty,
    •      informácie o platbách SIPO,
    •      objednanie tovaru a služieb,
    •      informácie o elektronickom podacom hárku,
                    
  • zo zahraničia: +421 48 437 87 77, kde sa dohovoríte s operátorom v anglickom jazyku,
     
  • na čísle: 048/437 89 70, ktoré slúži pre poskytovanie bližších informácií o Poštovej karte, jej blokovaní v prípade straty alebo krádeže,
     
  • na skrátenom čísle 18 666, ktoré slúži pre poskytovanie bližších informácií o platobnom systéme E-KOLOK.

Zákaznícky servis môžete kontaktovať aj prostredníctvom e-mailových adries: zakaznickyservis@slposta.skcustomerservice@slposta.sk, odpoctyplynomerov@slposta.sk,  ekolky@slposta.sk.

 

Potrebujem

Mobilná verzia