Zákaznícky servis

Potrebujete pomoc pri využívaní služieb Slovenskej pošty? Máte otázky?
Sme tu pre vás, aby sme vám pomohli.

So svojimi dotazmi, podnetmi, či prianiami sa môžete na nás obrátiť v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 18:00 hod.:

  • telefonicky na bezplatnú infolinku 0800 122 413 (z pevnej aj mobilnej siete, len z územia Slovenskej republiky),
  • telefonicky zo zahraničia: +421 48 437 87 77,
  • e-mailom: zakaznickyservis@slposta.sk.

Náš Zákaznícky servis poskytuje informácie z oblasti vnútroštátneho, ako aj medzinárodného styku o:

  • zasielacích podmienkach,
  • obchodných podmienkach,
  • sadzbách za zásielky a služby,
  • lehotách prepravy pre jednotlivé druhy zásielok,
  • poštových smerovacích číslach,
  • otváracích hodinách pôšt,
  • telefonických kontaktoch na jednotlivé pobočky pôšt.

Okrem iného sme pripravení overiť stav vašej zásielky, v prípade, že ide o zásielku, ktorá je podporovaná našim elektronickým systémom sledovania.

Naši operátori pre vás ochotne:

  • objednajú tovar z nášho POSTshopu (www.postshop.sk),
  • objednajú kuriéra,
  • overia platbu SIPO.

Potrebujem

Mobilná verzia