Zákaznícke centrum

Máte otázky týkajúce sa služieb Slovenskej pošty? Sme tu pre Vás, aby sme Vám pomohli.

S operátorom sa so svojimi dopytmi, podnetmi, či prianiami môžete spojiť telefonicky v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 18:00 hod.:

  • na infolinke 0850 122 413 (z pevnej aj mobilnej siete, len z územia Slovenskej republiky), kde si vyberiete z ponuky stlačením príslušnej voľby:
    • informácie o vykonávaní odpočtu energií                                                                (v pracovných dňoch v čase od 08:00-19:00 hod.),
    • informácie o sledovaní zásielok,
    • informácie o produktoch a službách Slovenskej pošty,
    • informácie o platbách SIPO,
    • objednanie tovaru a služieb,
    • informácie o elektronickom podacom hárku,
                    
  • zo zahraničia: +421 48 437 87 77, kde sa dohovoríte s operátorom v anglickom jazyku (v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 16:00 hod.),
  • na čísle: 048/437 89 70, ktoré slúži pre poskytovanie informácií o Poštovej karte, jej blokovaní v prípade straty alebo odcudzenia,
     
  • na skrátenom čísle 18 666, ktoré slúži pre poskytovanie informácií o platobnom systéme e-Kolok.

Dovoľujeme si Vás informovať, že všetky hovory sú za účelom skvalitnenia našich služieb nahrávané.

Zákaznícke centrum môžete kontaktovať aj prostredníctvom e-mailových adries: zakaznickyservis@slposta.skcustomerservice@slposta.sk, odpoctyplynomerov@slposta.sk,  ekolky@slposta.sk.

Mobilná verzia