Tlačové správy jún 2015

Navštívte originálnu poštovú priehradku dedinskej pošty zo 60. – 70. rokov minulého

Aj Slovenská pošta sa predstaví na Bratislavských zberateľských dňoch 2015

4. jún 2015

Slovenská pošta, a.s., pripravila jedinečnú výstavu s názvom Poštová priehradka dedinskej pošty, ktorá prináša náznakovú rekonštrukciu poštovej priehradky zo 60. až 70. rokov minulého storočia. Výstava bude verejnosti prístupná od 5.6. 2015 do 6.6. 2015 na Výstavisku Incheba Expo, na Viedenskej ceste, Bratislava-Petržalka, Hala A1.

celá správa  

Najkrajší list napísala trinásťročná Saška zo Skalky nad Váhom 

8. jún 2015

Najkrajšie listy za rok 2015 sú známe. Tento rok sa uskutočnil už 44. ročník obľúbenej súťaže o najkrajší list. Téma aktuálneho ročníka znela „Povedz nám o svete, v ktorom by si chcel vyrastať“ a zaujala 575 detí. Súťaže s dlhoročnou históriou sa mohli zúčastniť deti a mladí ľudia vo veku do 15 rokov. Uzávierka bola 31. marca 2014. Komisia, ktorá súťažné listy hodnotila, bola zložená zo zástupcov Slovenskej pošty a Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR. Prvenstvo v súťaži si tento rok odniesla trinásťročná Saška zo Skalky nad Váhom.

celá správa 

Slovenská pošta pripravuje verejnú súťaž na bezpečnostnú službu v oblasti fyzickej ochrany a spracovania a prepravy hotovosti

SP zamestnáva viac ako 14-tisíc zamestnancov, prevádzkuje viac ako 1500 pôšt, pobočky navštívi viac ako 160 tisíc zákazníkov denne

12. jún 2015

Slovenská pošta, a.s., (ďalej SP, a.s.) využíva od roku 2005 podľa zákona č. 473/2005 Z. z na zabezpečenie ochrany svojich zamestnancov, zákazníkov, pobočiek, majetku, ako aj hodnôt jej zverených zákazníkmi služby externého dodávateľa.

celá správa

Slovenská pošta spustila do prevádzky novú automatizovanú balíkovú triediacu linku v Bratislave

S kapacitou 8 500 balíkov za hodinu je najvýkonnejšia na Slovensku

16. jún 2015

Dlhodobým strategickým zámerom Slovenskej pošty (SP) je zvýšiť podiel na perspektívnom balíkovom trhu. „Internet nám každoročne veľmi výrazne uberá na listových zásielkach, čo nám spôsobuje mnohomiliónové výpadky v príjmoch. Naopak ten istý internet nám dáva priestor na silný rast na balíkovom trhu, pretože tovary objednané cez internet je potrebné doručovať k zákazníkom. Ak chce Slovenská pošta na tomto trhu uspieť, nevyhnutne k tomu potrebuje adekvátne technické kapacity“, povedal generálny riaditeľ SP Ing. Tomáš Drucker.

celá správa 


 

 

Mobilná verzia