Preventívne ochranné opatrenia Slovenskej pošty

Chránime seba, ochránime svojich blízkych

Vážení zákazníci,

aby sme v tomto citlivom období ochránili zdravie Vás aj našich zamestnancov, ktorí sú tu pre Vás, prosíme o trpezlivé a dôsledné dodržiavanie zavedených preventívnych ochranných opatrení. Pre obmedzenia pri poskytovaní našich služieb a produktov TU.   

Odporúčania a usmernenia pred a pri návšteve našich pobočiek:

  • zvážte návštevu pobočky a ak je to možné, vybavte potrebné záležitosti online, cez mobilnú aplikáciu, použite BalíkoBOX alebo počkajte na upokojenie situácie
  • do pobočky vstupujte jednotlivo, postupne LEN s použitím rúška, šálu, šatky, prípadne inej vhodnej alternatívy;​ poradový lístok si môžete stiahnuť aj v Mobilnej aplikácii Slovenskej pošty, ale len na poštách s elektronickým vyvolávacím systémom (ak nie je dočasne vypnutý)
  • v prípade, že zásielku nepotrebujete prevziať, veľmi radi Vám ju uložíme na pobočke počas celej úložnej doby
  • pre čakanie na služby, prosíme, využite priestor pred budovou pošty
  • rešpektujte opatrenie Hlavného hygienika SR o maximálnom počte zákazníkov v priestore pobočky pošty (počet zákazníkov v pobočke pošty v jednom okamihu nemôže prekročiť koncentráciu 1 zákazníka na 15m2 z predajnej plochy)
  • udržiavajte si minimálne 2 metrový odstup od ostatným zákazníkom 
  • použitie dezinfekcie rúk vo vstupe pobočky pošty
  • v prípade, že máte k dispozícii rukavice, použite ich pri návšteve pobočky
  • po návšteve pobočky si vydezinfikujte ruky dezinfekčným prostriedkom na ruky
  • na vybavenie záležitostí na pobočke si môžete priniesť a použiť vlastné pero na písanie
  • v priestoroch pobočky sa nezdržujte dlhšie, ako je to potrebné
  • zaplaťte na pobočke platobnou kartou, aby ste neprichádzali do kontaktu s hotovosťou
  • pristupujte prioritne k priehradkám, ktoré majú predelený priestor medzi zákazníkom a pracovníčkou pri priehradke
  • rešpektujte ostatné pokyny zamestnancov, ktorým ide o Vaše zdravie

Odporúčania a usmernenia pri preberaní zásielok od našich doručovateľov alebo kuriérov:

  • ak ste v karanténe nepreberajte zásielky, dôchodok, ani sociálnu dávku, potenciálne môžete šíriť vírus na našich zamestnancom
  • ak je to možné označte si byt, napríklad nalepte na dvere, vchod, bránu lístok KARANTÉNA
  • ak vás kontaktuje kuriér oznámte mu, že ste v karanténe – zásielku nepreberajte
  • zvážte prebratie zásielky, presmerujte si zásielku na poštu, alebo do BalíkoBOXu; prípadne komunikujte s doručovateľom alebo kuriérom o spôsobe jej prevzatia prostredníctvom inej osoby
  • ak nie ste v karanténe a ak je to možné preberte zásielku mimo vášho bytu alebo domu v čo najotvorenejšom priestore
  • doručovateľ alebo kuriér môže položiť zásielku s dokumentami pred vaše dvere a odstúpiť do ochrannej vzdialenosti, na podpis dokumentu použite svoje pero, použite VŽDY rúško a rukavice - nikdy nie osobe v karanténe
  • v komunikácii s doručovateľom alebo s kuriérom sa nezdržujte dlhšie, ako je to potrebné
  • pred a po návšteve doručovateľa alebo kuriéra si vydezinfikujte ruky dezinfekčným prostriedkom na ruky, alebo si ich poriadne umyte
  • naši zamestnanci sú informovaní a majú kontakty na regionálne úrady verejného zdravotníctva ak niekto poruší povinnú domáci izoláciu / karanténu s prihliadnutím na ochranu nás všetkých osobu na úrad nahlásia; za porušenie karantény hrozí pokuta až vo výške 1659€

O prípadných zmenách v prevádzke a doručovaní Vás budeme včas informovať.

Aktuálne informácie získate na:

 

Mobilná verzia