Na vybraných pobočkách si zákazníci vybavia finančné služby rýchlo a bez čakania v moderných kioskoch
Slovenská pošta spustila pilotný projekt samoobslužných kioskov na vybraných pobočkách. Zákazníkom ponúknu možnosť využívať vybrané finančné služby rýchlo, jednoducho a bez čakania.
V kioskoch môžu zákazníci realizovať rýchly vklad a výber hotovosti, úhradu ePoukazu, či úhradu faktúr cez Pay by square, a to buď hotovosťou alebo kartou podľa toho, čo im viac vyhovuje. Práca s kioskom je intuitívna a nevyžaduje asistenciu pracovníka pošty.
Pilotný projekt kioskov predstavuje ďalší spôsob, ako Slovenská pošta mení tradície na inovácie a ukazuje, ako môže vyzerať budúcnosť poštových služieb. Takýmito technológiami dochádza k rýchlejšiemu vybaveniu zákazníka a ku skvalitneniu užívateľského zážitku. Kiosky budú testované v reálnych podmienkach a vyhodnotenie projektu ukáže, ako sa bude tento koncept rozvíjať ďalej v budúcnosti.
Kiosky sú v rámci pilotného projektu rozmiestnené na piatich pobočkách pošty v mestách:
- Bratislava 1 (Námestie SNP 35)
- Bratislava 24 (Mlynské nivy 5A – Stanica Nivy)
- Košice 11 (Humenská 4)
- Štúrovo 1 (Hlavná 60)
- Žilina 1 (Sládkovičova 14)