Slovenská pošta spustila bezštítkový podaj – jednoduchšie a rýchlejšie odosielanie aj vrátenie tovaru
Slovenská pošta zavádza novinku, ktorá zákazníkom prináša viac pohodlia, lepší prehľad o svojich zásielkach a väčšiu úsporu času. Nový bezštítkový podaj vybraných druhov zásielok umožňuje odosielať aj vracať balíky bez potreby tlače a lepenia adresného štítku. Stačí uviesť podacie číslo alebo kód zásielky – o všetko ostatné sa postará pošta.
Bezštítkový podaj sa týka:
- Odpovedných zásielok ( bezplatné vrátenie tovaru do e-shopov)
- Balíkov z online second hand platforiem
- Online predplatených zásielok posielaných v rámci Slovenska
Na tieto druhy zásielok zákazník nemusí umiestniť adresný štítok, či vypisovať adresné údaje. Stačí uviesť podacie číslo alebo kód zásielky. Takto označené zásielky je možné podať pri priehradke pošty, do odkladacích schránok na vybraných poštách, do nonstop dostupných BalíkoBOXov alebo u kuriéra (len odpovedné zásielky). Pošta následne štítok vytlačí a nalepí za zákazníka.
Kým doteraz nebolo možné evidovať a sledovať odoslané odpovedné zásielky v mobilnej aplikácii Slovenskej pošty, nová služba so sebou prináša už aj túto možnosť. V mobilnej aplikácii alebo v ePodacom hárku si zákazník môže odpovednú zásielku uložiť, sledovať jej pohyb, uložiť si ePotvrdenku a jednoducho podať aj online reklamáciu.
Slovenská pošta tak pokračuje v modernizácii svojich služieb, zvyšuje komfort pri ich využívaní a prináša riešenia, ktoré zákazníkom zjednodušujú kontakt s poštou.