Prispôsobte si doručenie
Stále pracujeme na tom, aby vaše zásielky dorazili tak, ako vám to vyhovuje.
Potrebujete zmeniť doručenie jednej zásielky?
Najlepšie sa služby k doručovaniu spravujú cez Mobilnú aplikáciu. Služby, ktoré máte k dispozícii, si môžete navoliť aj po vložení čísla zásielky do Sledovania zásielok.
Sledovanie zásielokOpakované doručenie na žiadosť adresáta
Ak sme vás nezastihli, môžete si dať zásielku znovu doručiť.
Predĺženie uloženia
Nestihnete vyzdvihnúť zásielku v odbernej lehote? Predĺžte si termín cez mobilnú aplikáciu.
Doručenie na inú adresu na žiadosť adresáta
Jednorazové doručenie na inú adresu alebo na výdajné miesto.
Odopretie prijatia zásielky
Zásielku môžete odmietnuť a odosielateľa budeme o neprijatí informovať.
Zmena dňa doručenia
Ak vám zásielku poslali službou Expres alebo balík, môžete zmeniť deň, kedy chcete zásielku prijať.
Zmeny doručovania zásielok na časové obdobie
Vybavíte ich online alebo na pobočke s tlačivom. Na aktivovanie služieb cez Moju ePoštu potrebujete jednorazové overenie identity na pobočke alebo online cez žltú Poštovú kartu.
Splnomocnenie
Splnomocnite inú plnoletú osobu alebo organizáciu na preberanie vašich zásielok.
Oznamovanie zásielok
Aktivujte si SMS alebo e-mail notifikácie namiesto žltých lístkov.
Časové doposielanie
V prípade zmeny adresy vaše zásielky dopošleme na novú adresu.
Vylúčenie prijímania
Zásielky nevydáme zvoleným členom vašej domácnosti.
Predĺženie uloženia
Zásielky na vás počkajú na pošte až 30 dní.
P.O.BOX
P.O.BOX – schránka na pošte pre doručovanie vašich zásielok.
Platba za službu online
Služby po založení môžete spravovať a platiť online. Zadajte číslo z potvrdenej žiadosti a pohodlne zaplaťte online.
Mobilná aplikácia je silný nástroj na správu vašej pošty
Intuitívnou mobilnou aplikáciou môžete spravovať prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu.
Mobilná aplikácia